WMC Grey si na Cannes Lions připisuje další zlato

Kampaň Hackathon #známkamaráda získala v Cannes již pátou cenu.

Pá 25. června 2021 11:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17277/canneslions_cena

Fullscreen Sdílet

/media/17277/canneslions_cena

Fullscreen Sdílet

Celkem pět cen posbírala kampaň Hackathon #známkamaráda na festivalu Cannes Lions. Ke čtyřem cenám, které agentura WMC Grey získala v kategoriích Direct (zlato, stříbro), PR (bronz) a Media (bronz), si připsala další zlato v kategorii Brand Experience & Activation – Social Engagement & Integration for Live Experience. Shortlist v podkategorii Social Behaviour zůstal neproměněn. 

Hackathon #známkamaráda od WMC Grey

Další želízko v ohni má agentura Triad Advertising za svou kampaň pro IKEA, a to v kategorii Sustainable Development Goals – Gender Equality.

-stk- 

# reklama # kreativa # WMC Grey # festival # ocenění # Triad Advertising # Cannes Lions # zlato

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.