Polská značka kožených výrobků Ochnik otevře prodejny v Česku
Polská módní značka Ochnik vstupuje na český trh, do roku 2026 chce zde
otevřít až 20 prodejen.
Polská módní značka Ochnik vstupuje na český trh, do roku 2026 chce zde
otevřít až 20 prodejen.
Objem prodeje bio potravin roste přibližně desetkrát rychleji, než je tomu
u klasických potravin.
# Aktuality # Retail # Marketing
Druhá pobočka Magenta Experience Center od T-Mobile se nachází nově
v Brně.
Pilotní prodejna Decathlon v obchodním centru Arkády Pankrác zaznamenala od
svého otevření více než 47 tisíc návštěvníků.
# Aktuality # Reklama # Retail
Albert spouští kampaň Back to school. Zákazníci mohou v jejím rámci
podpořit sociálně znevýhodněné děti.
Na Hlavním nádraží v Praze byla otevřena 21. pobočka Libeřských
lahůdek. Je navržena v novém konceptu, který se zásadně liší od toho
stávajícího.
Inzerenti, kteří chtějí zvýšit prodeje přímo na Allegro, mohou využít
několik možností, jak propagovat své nabídky a značky. Allegro má ambici
stát se lídrem v retail médiích v regionu střední a východní Evropy.
Online supermarket Košík.cz přichází s vlastním hybridním formátem na
pomezí letáku a magazínu. Jeho koncept je založený na lifestylovém obsahu,
který je propojený s nabídkou dodavatelů.