Slovenská média: Nejvyšší tržby i zisk má stále Markíza před TV Joj
Nejvyšší tržby z mediálních slovenských společností měla v roce
2024 opět Markíza-Slovakia. Televizní segment celkově dominuje, zatímco
printový klesá.
Nejvyšší tržby z mediálních slovenských společností měla v roce
2024 opět Markíza-Slovakia. Televizní segment celkově dominuje, zatímco
printový klesá.
Kanál Prima Krimi SK, který své vysílání odstartuje 1. září
v odpoledních hodinách, sází na jeden z divácky nejoblíbenějších
žánrů televizní tvorby.
Slovenská Rada pro mediální služby zhodnotila stav vysílání na Slovensku
za minulý rok.
Po loňském spuštění stanic Prima SK a Prima Cool SK připravuje skupina
Prima další tematický kanál pro slovenské publikum.
Změny vlastníků i manažerské výměny. Shrnujeme události ve slovenských
médiích ve druhém čtvrtletí letošního roku.
Vladimír Mužík, výkonný ředitel Mafra Slovakia, se po jedenácti letech
rozhodl opustit svou pozici. Bude se plně věnovat práci v CME, majiteli TV
Nova a dalších televizních stanic.
Televize Markíza spustila v pondělí 9. června dopoledne nový
zpravodajský projekt TN Live. Označuje ho za přelomový projekt a za novou
éru zpravodajství TV Markíza.
Billboardy o ceně plynu, „žádná“ DPH, humor za hranou či alkohol.
Vícero reklam na Slovensku překročilo etické mantinely.