• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

/media/3xckyl4e/hynek-chudarek_ct

# TV

Nová ČT: Chudárek věří rodinnému sledování i návratu důstojnosti

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/wfne3v22/jak-se-nám-to-mohlo-stát_bohemia-motion-pictures

# Internet & Mobil # TV

„Šedá zóna streamu“ žije dál, dopadá na Oneplay i Prima+

/media/13351/premierleague_shutterstock

# TV

Oneplay se dohodl s Canal+, přináší kompletní Premier League i WTA

/media/i55n1scl/shudu_gram

# Marketing # Výzkum

AI influenceři jsou na vzestupu, zájem o ně je však rozporuplný

/media/ijbbukoa/zradci-2025-6

# Aktuality # TV # Internet & Mobil

Druhá řada Zrádců půjde nově do kin, nabídne i aftershow a podcasty

/media/da5fyd3m/tk-prima-2025

# TV

Prima na podzim: Seriály Polabí a Mladá krev, noví Zrádci i návrat Ano, šéfe!

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Výzkum

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
    • Mediální plánování
    • Marketing
    • Internet & Mobil
    • Ostatní
    • Reklama
    • Tisk
    • OOH
    • Rádio
    • TV
    • Byznys
    • Polygrafie
    • Kina
    • Výzkum
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Výzkum

Přejít na články

/media/1wxkbsi0/obchod_potraviny_unsplash

# Marketing # Výzkum # Aktuality

Nejcennější potravinářskou značkou je Nestlé, nealko Coca-Cola

St 20. srpna 2025 06:35 2 min

Brand Finance sestavila aktuální žebříčky hodnoty značek v potravinářství, nealkoholických nápojích a v segmentu mléčných výrobků.

/media/12113/bio_shutterstock

# Retail # Výzkum

Bio segment nabírá na síle, zejména díky privátním značkám

Po 18. srpna 2025 06:45 4 min

Objem prodeje bio potravin roste přibližně desetkrát rychleji, než je tomu u klasických potravin. 

/media/qoyfcnf1/fotbal_stadion_freepik

# Marketing # Výzkum

Nejhodnotnější fotbalové značky. Jak si stojí na startu nového ročníku?

So 16. srpna 2025 07:40 3 min

Real Madrid a Barcelona dominují aktualizovanému žebříčku fotbalových značek od Brand Finance. Premier League je ale stále komerčně nejsilnější fotbalovou ligou světa.

/media/bhsn50ah/office-zamestani_pixabay

# Aktuality # Výzkum

Čtyři dny v práci, lepší výsledky. Pětidenní mají horší výkon

Pá 15. srpna 2025 09:50 2 min

Podle průzkumu State of Sales and Marketing dosáhlo loni svých nejméně obchodníků za posledních pět let. Přesčasy ani práce z domova výsledky nezlepšují, naopak k nim má blízko čtyřdenní pracovní týden.

/media/20624/lidé-čr_shutterstock

# Výzkum

Češi 45+: Cílová skupina, jakou svět neviděl

St 13. srpna 2025 14:05 9 min

Nejpočetnější věková skupina lidí v Česku je z hlediska marketingu dost často neviditelná, popisuje na základě výsledků studie Češi 45+ Petr Tomáš z WPP Media.

/media/20590/socialni-media_komunity_shutterstock

# Internet & Mobil # Výzkum

AMI Digital Index: České generace na sociálních sítích. Kde se liší?

St 6. srpna 2025 11:55 4 min

Studie AMI Digital Index, která mapuje chování Čechů na sociálních sítích, se vedle pohledu na celkovou populaci věnovala také odlišnostem v chování u jednotlivých generací.

/media/18233/shutterstock_online_marketplace

# Výzkum # Retail

České e-shopy využívají tržiště ve velkém, spokojeny ale nejsou

Ne 3. srpna 2025 07:35 2 min

Přes polovinu tuzemských e-shopů prodává své zboží přes marketplaces, tržby na nich většinou nepřesáhnou ani 10 %. 

/media/2162/cedok

# Aktuality # Výzkum # Marketing

NADA: Nejznámější CK je Čedok, nejvíc investuje TUI

St 30. července 2025 15:55 2 min

Nejvyšší investice do reklamy v médiích v loňském roce měla mezi cestovními kancelářemi podle monitoringu značka TUI. Nejznámější je podle výzkumu NADA Čedok, na druhé místo se posunula Invia.

Načíst další

Nejnovější články

Článek

/media/rj1fbafo/planeo

Planeo v novém konceptu ukazuje značku s „lidskou tváří"

/media/9798/radio_studio

Radiožurnál i Blaník potvrzují vedoucí pozice, posílil Impuls

/media/1o5f3ppn/strakaty_zradci-jpg

Ve druhé řadě reality Zrádci si zahraje i Brzobohatá a Strakatý

/media/dnbiw0om/vodafone-prodejna

Vodafone pro mediální nákup pokračuje s agenturou Dentsu

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

TODO

Nastavení preferencí

Technické cookies

TODO

Analytické cookies

TODO

Marketingové cookies

TODO