# Marketing # Výzkum # Aktuality
Nejcennější potravinářskou značkou je Nestlé, nealko Coca-Cola
Brand Finance sestavila aktuální žebříčky hodnoty značek
v potravinářství, nealkoholických nápojích a v segmentu mléčných
výrobků.
# Marketing # Výzkum # Aktuality
Brand Finance sestavila aktuální žebříčky hodnoty značek
v potravinářství, nealkoholických nápojích a v segmentu mléčných
výrobků.
Objem prodeje bio potravin roste přibližně desetkrát rychleji, než je tomu
u klasických potravin.
Real Madrid a Barcelona dominují aktualizovanému žebříčku fotbalových
značek od Brand Finance. Premier League je ale stále komerčně nejsilnější
fotbalovou ligou světa.
Podle průzkumu State of Sales and Marketing dosáhlo loni svých nejméně
obchodníků za posledních pět let. Přesčasy ani práce z domova výsledky
nezlepšují, naopak k nim má blízko čtyřdenní pracovní týden.
Nejpočetnější věková skupina lidí v Česku je z hlediska marketingu
dost často neviditelná, popisuje na základě výsledků studie Češi 45+
Petr Tomáš z WPP Media.
Studie AMI Digital Index, která mapuje chování Čechů na sociálních
sítích, se vedle pohledu na celkovou populaci věnovala také odlišnostem
v chování u jednotlivých generací.
Přes polovinu tuzemských e-shopů prodává své zboží přes marketplaces,
tržby na nich většinou nepřesáhnou ani 10 %.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Nejvyšší investice do reklamy v médiích v loňském roce měla mezi
cestovními kancelářemi podle monitoringu značka TUI. Nejznámější je
podle výzkumu NADA Čedok, na druhé místo se posunula Invia.