Do finále Epica Awards se probojovalo Pivo ze vzduchu
Na shortlist soutěže Epica Awards se dostala česká kampaň Pivo ze vzduchu,
kterou pro Radegast připravila agentura Triad Prague.
Na shortlist soutěže Epica Awards se dostala česká kampaň Pivo ze vzduchu,
kterou pro Radegast připravila agentura Triad Prague.
Agentura Triad Prague výrazně rozšiřuje svůj kreativní tým. Přichází
do něj čtyři nové tváře.
Lina startuje novou brandovou kampaň s Alžbětou „Zeou“ Ferencovou,
hlásá „Když máte flow, jste jiní. Lina je jiná“.
Popeyes spouští kampaň na novinku v podobě tří omáček, které jsou
nově dostupné v menu Wings & Nuggets.
Na pozici Chief Creative Officer se do agentury Triad Advertising vrací Rado
Jankovič.
Grand Prix 22. ročníku soutěže Impact Czech Awards, která oceňuje práce
integrovaného marketingu, si odnesla agentura Momentum za kampaň „I love
důchod“ pro Komerční banku.
Značka Horalky přichází na trh s novinkou v podobě menšího balení.
Představuje ho kampaní „Stvořené pro share“.
Z evropské soutěže Impact Awards odváží české agentury celkem čtyři
ocenění.