Planeo v novém konceptu ukazuje značku s „lidskou tváří"
Planeo přichází s novým komunikačním konceptem „Jednoduše“. Staví
na dvou kontrastních světech.
Planeo přichází s novým komunikačním konceptem „Jednoduše“. Staví
na dvou kontrastních světech.
Ve výběrovém řízení na nákup médií si společnost Vodafone opět
vybrala agenturu Dentsu.
Svůj žebříček mediálních agentur a jejich celkovou aktivitu v loňském
roce na českém trhu sestavila také Recma.
Electrolux spustil globální kampaň, která představuje pračky a sušičky
řady 900 v kontextu švédských hodnot a životního stylu.
Po jedenácti letech spolupráce se Mastercard rozhodla přesunout svůj
mediální rozpočet.
Ve chvíli, kdy zadavatel zaplatí za kampaň přes půl milionu, nedává smysl
ušetřit pár tisíc na zvukovém mixu, říká zakladatel studia Mediaspace
Ondřej Černý.
Součástí globální kampaně značky Converse se stal i nový
mikro-dokumentární snímek Playground Daniela Dujsíka.
Foodora spouští letní kampaň PRO týdny, svým předplatitelům nabídne
slevy až 50 %.