Vodafone prodlužuje partnerství s karlovarským festivalem
O další tři roky prodlužuje Vodafone své spojení s Mezinárodním
filmovým festivalem v Karlových Varech.
O další tři roky prodlužuje Vodafone své spojení s Mezinárodním
filmovým festivalem v Karlových Varech.
Prodloužení partnerství mezi Allwyn a MFF KV znamená nejen pokračování
v podpoře mladých filmařů prostřednictvím Allwyn Residency, ale
současně ještě výraznější zapojení do dění festivalu. Allwyn chce
pomoct festivalu růst skrze nové formáty a inovace.
Křišťálový glóbus, hlavní cenu filmového festivalu v Karlových Varech,
získal česko-slovenský dokument s názvem Raději zešílet v divočině.
Po celé republice se na 24 hodin rozsvítilo přes 550 digitálních ploch
společnosti BigBoard s poděkováním prezidentovi karlovarského festivalu
Jiřímu Bartoškovi.
Také letošní festivalovou znělku režíroval Ivan Zachariáš, připomíná
i Jiřího Bartošku.
Osobnost prezidenta karlovarského filmového festivalu Jiřího Bartošku uctí
jeho organizátoři speciální projekcí, výstavou i kampaní.
Festivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale
i automobilky, banky a nově také retaileři.
Tic Tac startuje kampaň „Osvěž si léto“, poprvé se značka spojuje
i tuzemským festivalem – Colours of Ostrava.