VML získává v Cannes Grand Prix za kampaň pro KitKat
Kampaň „Dej si pauzu od mobilu“, kterou pro značku KitKat připravila
agentura VML, byla na soutěži Cannes Lions oceněna Grand Prix.
Kampaň „Dej si pauzu od mobilu“, kterou pro značku KitKat připravila
agentura VML, byla na soutěži Cannes Lions oceněna Grand Prix.
Zastoupení ve užším výběru prací má z Česka na letošním ročníku
Cannes Lions zatím kampaň pro KitKat od VML.
Sedmnáctý ročník rozvojové soutěže pro mladé profesionály z oboru
Young Lions rozdal své ceny.
Ve středu 18. června na pláži Croisette v Cannes zorganizuje agentura PRAM
Consulting konferenci PR in Cannes.
Po celý týden probíhá v Praze letošní ročník talentové soutěže Young
Lions pro mladé tvůrce do 30 let.
Na Cannes Lions bodovala česká kampaň „Národní den beze spěchu“,
kterou pro Českou asociaci pojišťoven připravily agentury McCann a Hero
& Outlaw.
Porotci a pořadatelé soutěže pro mladé tvůrce v komunikačním odvětví
vyhlásili vítěze letošního ročníku národního kola soutěže
Young Lions.
Soutěž Young Lions akceleruje rozvoj lidí a jejich kariéry. Z juniorní
pozice se mohou dostat vysoko a udělat rychlý skok díky tomu, že něco
dokázali, říká pořadatel soutěže René Jež.