Planeo v novém konceptu ukazuje značku s „lidskou tváří"
Planeo přichází s novým komunikačním konceptem „Jednoduše“. Staví
na dvou kontrastních světech.
Planeo přichází s novým komunikačním konceptem „Jednoduše“. Staví
na dvou kontrastních světech.
Electrolux spustil globální kampaň, která představuje pračky a sušičky
řady 900 v kontextu švédských hodnot a životního stylu.
Součástí globální kampaně značky Converse se stal i nový
mikro-dokumentární snímek Playground Daniela Dujsíka.
Foodora spouští letní kampaň PRO týdny, svým předplatitelům nabídne
slevy až 50 %.
# Aktuality # Reklama # Retail
Albert spouští kampaň Back to school. Zákazníci mohou v jejím rámci
podpořit sociálně znevýhodněné děti.
Skupina ČSOB si vybrala nového kreativně-strategického partnera. Stala se
jím agentura VCCP.
# Aktuality # Reklama # Marketing
WOO připravuje s Vivo nejen exekuci kampaní, ale také dlouhodobou strategii
pro práci s influencery.
T-Mobile ve spojení s českými influencery a za podpory Českého červeného
kříže spouští kampaň „Dej odběr“.