Makro ČR dodává kampaní „nadšení“ české gastronomii
Makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem „Dodáváme
nadšení“. Zdůrazňuje tak svou roli partnera pro gastro podniky.
Makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem „Dodáváme
nadšení“. Zdůrazňuje tak svou roli partnera pro gastro podniky.
Kampaní s názvem „Podpořte svou imunitu s chutí” komunikuje Mattoni
svou funkční minerální vodu Imuno.
David Suda se stává Chief Creative Officer agentury WMC/Grey, Milan Janecký
nastupuje jako Executive Director.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Nová reklamní kampaň „Žijeme to s vámi“ staví na emocích a
blízkosti k lidem v různých fázích jejich života.
Kampaň od WMC Grey Na cizí psy se bez svolení nesahá zaměřila na
neohleduplné chování lidí vůči asistenčním i běžným psům.
Magnesia spouští novou kampaň, s níž navazuje na dubnový redesign své
značky.
V nové kampani využívají Benu lékárny nový claim „Rádi vám
poradíme“, komunikují tak svůj lidský a vstřícný přístup
k zákazníkům.
Nový reklamní spot společnosti PRE představuje lidi, kteří využívají
produkt PRE Proud EKO, a to, jak jsou vnímáni okolím.