Integer iaculis luctus tellus quis dignissim. Nulla aliquam interdum enim et venenatis. Sed eu nibh ut tortor tristique tristique ac posuere neque. Nullam neque leo, volutpat sit amet condimentum sit amet, pulvinar eu tellus. Sed eget sem sit amet orci mollis luctus ut viverra dui. Mauris a aliquet sapien.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Duis ullamcorper mauris quis felis suscipit lacinia. Mauris vulputate neque quis elit molestie eu aliquet mi faucibus. Praesent nec elit in nisl porta sodales sed sed risus. Quisque adipiscing lacinia diam, non tincidunt augue ultricies quis. Morbi eget urna diam, sed dapibus dui. Aliquam feugiat, purus et dapibus tempor, neque orci rhoncus augue, sit amet egestas dui lectus eget justo. Cras consectetur arcu at felis venenatis varius quis eu ligula. Sed ornare egestas mi sed vestibulum. Curabitur pretium condimentum libero in ultricies. Pellentesque vitae massa est. Quisque tincidunt eleifend augue cursus laoreet. Ut vel arcu ut lorem hendrerit pharetra aliquam eget nibh. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Cras posuere arcu consectetur lorem consequat vitae ultrices nulla viverra. Etiam gravida congue turpis sit amet scelerisque.
Integer iaculis luctus tellus quis dignissim. Nulla aliquam interdum enim et venenatis. Sed eu nibh ut tortor tristique tristique ac posuere neque. Nullam neque leo, volutpat sit amet condimentum sit amet, pulvinar eu tellus. Sed eget sem sit amet orci mollis luctus ut viverra dui. Mauris a aliquet sapien.
Seznam.cz dnes do ostrého provozu pouští nové Mapy.cz. Uživatelé se mohou těšit na celou řadu novinek, mezi nimiž nechybí efektivnější prvky pro práci s mapou i nové fotografie a informace nejen o turistických zajímavostech.
Velké proměny doznalo hledání, které uživatelům nyní lépe než kdykoli předtím umožní efektivně najít, co hledají. Vyhledávání na Mapách je nové hned v několika ohledech. Zadání hledacího dotazu usnadňuje našeptávač, který se rozbaluje při psaní do hledacího pole a zadaný výraz uhodne většinou již z prvních několika znaků, takže není potřeba vypisovat celý název.
Dále zdánlivě zmizela funkce ve starých mapách zvaná „hledání v okolí“. Mapy totiž nově zohledňují „okolí“ při každém hledání, a tak hledáte-li v nějakém městě či obci nejbližší autoopravnu, restauraci, nebo třeba kadeřnický salón, stačí napsat například jen „kadeřník“ přímo do běžného hledacího pole, a výsledky se automaticky seřadí podle aktuální pozice mapy. Na Mapách.cz nyní rovněž najdete mnohem více lokálních detailů, než doposud. „Přidali jsme podrobné texty a fotografie k desítkám tisíc lokalit a zajímavostí v celé ČR. Kromě nových dat na Mapy.cz přibyly i zcela nové funkce, které nenajdete u žádného konkurenčního serveru. Pokud vyhledáte například konkrétní ulici, celá se Vám v mapě zvýrazní červenou barvou, takže je na první pohled patrné, odkud a kam vede. Zajímavá je i novinka zvaná „Co je zde?“ - po kliku do Mapy se Vám v pravé části obrazovky zobrazí podrobné informace o místě, na které jste klikli“ popisuje některé z novinek produktový manažer portálu Mapy.cz Adam Chvaja a dodává: „Novinek je však na Mapách daleko více, je dobré si je proklikat a na vlastní kůži vyzkoušet, co vše je s nimi nyní možné.“
Integer iaculis luctus tellus quis dignissim. Nulla aliquam interdum enim et venenatis. Sed eu nibh ut tortor tristique tristique ac posuere neque. Nullam neque leo, volutpat sit amet condimentum sit amet, pulvinar eu tellus. Sed eget sem sit amet orci mollis luctus ut viverra dui. Mauris a aliquet sapien.
Google spouští dlouho avizovanou funkci "+1," tedy tlačítko, které má konkurovat facebookovskému tlačítku "Like." Účelem tlačítka je zkvalitnění výsledků hledání Googlu o osobní doporučení přátel. Důvody spouštění nové funkce jsme na MG rozebírali už v článku Larry Page bije na poplach.
Uchytí-li se tlačítko "+1," bude to mít výrazné dopady na oblast SEO (Search Engine Optimalizace), tedy disciplínu, jež se zabývá ovlivňováním přirozených výsledků hledání (právě na Googlu). Doposud se totiž výsledky hledání řadí na základě klíčových slov obsažených v různých částech zdrojového kódu stránky v kombinaci s počtem externích odkazů na stránky vedoucí. Jelikož je však tato slavná "Google Formula" již všeobecně známá, bojuje Google čím dal více s jejím zneužíváním ze stran webmasterů. Tlačítko +1 tak vnese do "rankování" další kvalitativní parametr, který může klasické SEO velmi zkomplikovat a očistí tak výsledky hledání od webů, jež lze charakterizovat jako SEO-SPAM.
Jak bude +1 fungovat v praxi, se můžete podívat v instruktážním videu.
Ve věku 56 let zemřel ve středu večer středoevropského času Steve Jobs, spoluzakladatel společnosti Apple.
Jobs, který se zasloužil o revoluci v prodeji hudby, změnil pohled na mobilní telefony a prakticky vytvořil trh s tablety, podlehl rakovině slinivky břišní pouhý den poté, kdy byl představen iPhone 4S umožňující hlasové ovládání.
-ptv-
Zástupci sociální sítě Facebook dnes na reklamním festivalu v Cannes představili projekt zaměřený na výuku zaměstnanců kreativních agentur. Ti si v rámci projektu nazvaného Studio Edge budou moci založit profil obsahující portfolio vlastních prací. Podobný profil pak budou mít i samotné agentury.
Pomocí nového akreditačního systému Facebook posléze zobrazené práce ohodnotí a ukáže informace o úrovni zkušeností dané agentury s touto sociální sítí.
Podle kreativního ředitele Facebooku Marka D'Arcyho stojí za iniciativou snaha usnadnit agenturám výuku zaměstnanců. Zároveň také věří, že se portfolia stanou důležitým podkladem pro rozhodování v tendrech na online agentury.
Novinka je k nalezení na stránce Facebook Studia, které se kreativitě a reklamě na Facebooku věnuje dlouhodobě. Firma skrze web organizuje například i vlastní kreativní ocenění.
-ptv-