Češi mají v Cannes další tři shortlisty, do finále jde WMC a Triad
Celkem tři další shortlisty si připsaly v Cannes české agentury. WMC Grey
získala další dva shortlisty a Triad jeden.


Po již čtyřech ocenění, které si připsala agentura WMC Grey za svou kampaň „Hackathon #známkamaráda“, mají české agentury další šanci na úspěch. Získaly další tři shortlisty.
S již zmíněnou kampaní postoupila do finále WMC Grey v kategorii Brand Experience & Activation, a to v podkategoriích Social Behaviour a Social Engagement & Integration for Live Experience.
Hackathon #známkamaráda od WMC Grey
Triad Advertising se prosadil v kategorii Sustainable Development Goals – Gender Equality se svou kampaní „Každý domov by měl být bezpečným místem“ pro značku IKEA.
Každý domov by měl být bezpečným místem od Triad Advertising
-stk-
# reklama # kreativa # WMC Grey # finále # shortlist # Triad Advertising # Cannes Lions
Autor textu MediaGuru