Electrolux spustil globální kampaň „Wash Life Balance“
Electrolux spustil globální kampaň, která představuje pračky a sušičky
řady 900 v kontextu švédských hodnot a životního stylu.
Electrolux spustil globální kampaň, která představuje pračky a sušičky
řady 900 v kontextu švédských hodnot a životního stylu.
Skupina ČSOB si vybrala nového kreativně-strategického partnera. Stala se
jím agentura VCCP.
Saatchi & Saatchi hlásí organizační změny. Role kreativního šéfa se
dočasně ujímá Kosta Schneider, agenturu vede Lucie Dubová, novým Associate
Creative Director je Jakub Havlík.
Agentura McCann Prague pomůže s nastavením nové podoby značky
#VisitCzechia a s její podporou na mezinárodní scéně.
Spíš jen následovat zadaný brief by influenceři uvítali, kdyby je značky
přizvaly ke kreativnímu procesu, ukazuje výzkum od Sprout Social.
Hlavní tváří nových spotů Chance k novinkám pro fotbalové fanoušky je
Jakub Štáfek.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Kampaň na nový ročník tuzemské fotbalové ligy pokračuje druhou fází.
S ligovým fotbalem se nově spojují České dráhy a společnost Vinci.
Na pozici Chief Creative Officera agentury Ogilvy nastupuje Martin Svetlík.