Vitana pokračuje v Gorilování, využívá píseň od Neckáře

Vitana rozvíjí svůj komunikační koncept Gorilování, s nímž podporuje své výrobky na grilování. Tentokrát v kampani pracuje s písní Václava Neckáře.

Po 26. dubna 2021 13:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16525/vitana_gorilovani_2021

Fullscreen Sdílet

/media/16526/vitana_gorilovani_kv_2021

Fullscreen Sdílet

Se začátkem grilovací sezóny přichází Vitana s novou kampaní na komunikaci svých výrobků ke grilování. Rozvíjí přitom již několik let starý koncept Gorilování. Tentokrát postava pana Gorily za použití písně „Tu kytaru jsem koupil kvůli tobě“ děkuje ženám za jejich roli při letních grilovačkách.

Kampaň s claimem „Za gorilováním hledej ženu. A Vitanu.“ bude k vidění v televizi a na internetu. Pracovat bude se dvěma spoty o délce 15 a 30 sekund. Součástí budou také spotřebitelské soutěže a další PR aktivity.

Vitana zároveň i nadále rozvíjí projekt „Grilujeme ve městě“, který během čtyř let pomohl vybudovat už jedenáct veřejných grilovacích míst po celé republice, například v Praze, Žatci nebo Albrechticích. V letošním roce přibudou další tři města.

Za kreativním pojetím a textem písně stojí agentura WMC Grey. Digitální část má na starosti agentura Market Up. PR zajišťuje Havas PR. Produkci obstarala společnost Creative Embassy, režie se ujal Pavel Soukup. 

-stk-

# reklama # kampaň # Havas PR # WMC Grey # Vitana # Orkla Foods # Pavel Soukup # Creative Embassy # Václav Neckář # grilovací sezóna # Gorilování # Market Up

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.