Vitana v kampani představí fenomén grilovaných snídaní
Vitana připravila na grilovací sezónu několik novinek. Vybízí k tomu, aby
lidé grilováním svůj den i začali.
Vitana připravila na grilovací sezónu několik novinek. Vybízí k tomu, aby
lidé grilováním svůj den i začali.
Hellmann’s se stává oficiálním partnerem UEFA Women’s EURO 2025.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Rohlík ve spolupráci se značkou keramických grilů Big Green Egg startuje
vlastní grilovací pořad „Hoď to na gril!“.
Košík spouští grilovací kampaň, od června do září v ní ukáže
recepty ze čtyř světových kuchyní.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Vitana přináší na trh novou řadu grilovacích omáček a koření
s kouřovou příchutí.
# Reklama # Marketing # Aktuality
Nová privátní značka Grill Party se zaměří na sezonní grilování.
# Aktuality # Marketing # Reklama
V rámci své grilovací kampaně Vitana i letos postaví tři nová
griloviště, jejichž umístění vzešlo z veřejného hlasování.
Vitana rozvíjí svůj komunikační koncept Gorilování, s nímž podporuje
své výrobky na grilování. Tentokrát v kampani pracuje s písní Václava
Neckáře.