Moneta spouští kampaň s animovanou jedničkou
Moneta Money Bank rozvíjí svůj koncept „Za nás mluví čísla“.
Tentokrát pracuje s animovanou jedničkou v roli Smart Banky.
Moneta Money Bank rozvíjí svůj koncept „Za nás mluví čísla“.
Tentokrát pracuje s animovanou jedničkou v roli Smart Banky.
Havas PR zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Solitea na služby
public relations.
Lidem v České republice záleží na tom, jak se firmy zapojují do pomoci
válkou postižené Ukrajině, ale chlubit by se tím příliš neměly, ukazuje
výzkum Havas Prague.
Vitana rozvíjí svůj komunikační koncept Gorilování, s nímž podporuje
své výrobky na grilování. Tentokrát v kampani pracuje s písní Václava
Neckáře.
Od ledna letošního roku zajišťuje PR servis pro značky skupiny Heineken na
českém trhu agentura Ogilvy.
Starobrno přichází s novou letní kampaní na podporu svých nedávno
uvedených řemeslná piva.
# Aktuality # Internet & Mobil
Jazyk koronavirového chatbota je přizpůsobený pro generaci Z, tedy 14 –
25 let.
Starobrno podporuje kampaní svůj ležák Medium. Televizní spot natočil Jan
Prušinovský.