Májka míří s kampaní do Krkonoš, objeví se na „žluté"
Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“, v níž spojuje turistiku
s občerstvením v srdci Krkonoš.
Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“, v níž spojuje turistiku
s občerstvením v srdci Krkonoš.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým marketingovým ředitelem společnosti Orkla Foods na českém,
slovenském a maďarském trhu se stal Jan Dietl.
Vitana přináší na trh nové produkty z řady Chutě světa. Chce tak
nabídnout inspiraci ze světové kuchyně.
Pro letošní grilovací sezónu uvádí Vitana čtyři novinky. Podpoří je
kampaní, v níž se bude spolu s influencery věnovat etiketě na
grilovačkách.
Hamé uvádí nové trvanlivé ochucené paštiky, do prodeje dává pět
příchutí.
Hamé se svou značkou paštik Májka startuje spotřebitelskou soutěž
o podepsané běžky Michala Krčmáře.
Značka baget, salátů, sendvičů a hotových polévek či pomázanek
komunikuje na sociálních sítích a Seznamu.
Paštiky Májka spouští kampaň s claimem „Koukejte mazat, ať něco
zažijete“.