Vitana v kampani představí fenomén grilovaných snídaní
Vitana připravila na grilovací sezónu několik novinek. Vybízí k tomu, aby
lidé grilováním svůj den i začali.
Vitana připravila na grilovací sezónu několik novinek. Vybízí k tomu, aby
lidé grilováním svůj den i začali.
Vitana přináší na trh nové produkty z řady Chutě světa. Chce tak
nabídnout inspiraci ze světové kuchyně.
Pro letošní grilovací sezónu uvádí Vitana čtyři novinky. Podpoří je
kampaní, v níž se bude spolu s influencery věnovat etiketě na
grilovačkách.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Vitana přináší na trh novou řadu grilovacích omáček a koření
s kouřovou příchutí.
Vitana startuje kampaň na grilovací sezónu. S podtitulem „Pojďme
gorilovat“ opět staví na písni.
WMC/Grey si v letošním roce připsala čtyři nové klienty. Zároveň se jí
podařilo prodloužit a rozšířit některé stávající spolupráce.
# Aktuality # Marketing # Reklama
V rámci své grilovací kampaně Vitana i letos postaví tři nová
griloviště, jejichž umístění vzešlo z veřejného hlasování.
Vitana rozvíjí svůj komunikační koncept Gorilování, s nímž podporuje
své výrobky na grilování. Tentokrát v kampani pracuje s písní Václava
Neckáře.