Bonami kampaní ukazuje kontrast mezi „kartonem a osobitostí"
Hlavním motivem nové kampaně Bonami je kontrast mezi nudným
„kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“.
Hlavním motivem nové kampaně Bonami je kontrast mezi nudným
„kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“.
Gambrinus startuje novou kampaň „Zralci na chmelu“, v níž se poprvé
zaměřuje na svůj třikrát chmelený ležák.
Art Directors Club startuje kampaň na podporu soutěže ADC Awards. Hlavním
hrdinou je prasátko Hubert.
Slevomat představuje nový komunikační koncept „Kdo hledá, najde
zážitek“.
Se sloganem „Dobrou kávu si můžete dát i jednoduše“ komunikuje
McDonald’s svůj kavárenský koncept.
Brit uvádí na trh novou řadu krmiv Brit Care Sustainable, podporuje ji
kampaň „Milujeme přírodu stejně jako naši psi.“
Gambrinus představuje v kampani destinaci snů s názvem Kopakabrána.
Spojuje se s Pavlem Horváthem a také s Yo Yo Bandem.
KetoDiet spustila svou celoroční kampaň. Smutné oblečení z minulého
konceptu nahrazuje zpívající pan Knoflíček.