WMC Grey proměnila nominace v Cannes ve čtyři ocenění

Čtyři shortlisty, které agentura WMC Grey zatím získala na Cannes Lions, proměnila v ocenění – zlaté, stříbrné a dva bronzové.

Út 22. června 2021 16:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17277/canneslions_cena

Fullscreen Sdílet

/media/17277/canneslions_cena

Fullscreen Sdílet

 Česká agentura WMC Grey získala na mezinárodním festivalu Cannes Lions již čtyři ceny, a to za kampaň „Hackathon #známkamaráda“. Proměnila tak čtyři z pěti nominací, s nimiž vstoupila zatím do finále. 

Zlato si připsala v kategorii Direct – Culture & Context – Social Behaviour. Ve stejné podkategorii, ale podkategorii Cultural Insight přidala ještě stříbro. Po bronzového lvu si vysloužila v kategoriích PR a Media. 

-stk- 

# reklama # WMC Grey # festival # ocenění # Cannes Lions # hackathon

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.