Zlatý středník zveřejňuje shortlist, z agentur boduje MSL
Zlatý středník zná finalisty svého 23. ročníku. Nejvíce nominací má
agentura MSL Czech Republic, ze zadavatelů Jsme Fér a Plzeňský Prazdroj.
Zlatý středník zná finalisty svého 23. ročníku. Nejvíce nominací má
agentura MSL Czech Republic, ze zadavatelů Jsme Fér a Plzeňský Prazdroj.
Zastoupení ve užším výběru prací má z Česka na letošním ročníku
Cannes Lions zatím kampaň pro KitKat od VML.
Jubilejní 20. ročník soutěže Česká cena za PR – Lemur zveřejňuje
svůj shortlist, je na něm 115 finalistů.
Česká eventová asociace oznámila finalisty letošního ročníku soutěže
Výroční ceny ČEA. Vítězové budou vyhlášeni 2. června.
Z více než dvě stě nominací vybrala odborná porota finalisty ocenění
Mluvčí roku 2024.
Na shortlist soutěže Epica Awards se dostala česká kampaň Pivo ze vzduchu,
kterou pro Radegast připravila agentura Triad Prague.
Soutěž reklamní efektivity Effie zná nominované kampaně, ze kterých
vzejdou letošní vítězové.
Na shortlist evropské soutěže ADCE Awards se dostaly čtyři přihlášky
z České republiky, mladí kreativní získali prvenství v Greatness
Challenge.