Z Cannes si bronz odváží ČAP, McCann a Hero & Outlaw

Na Cannes Lions bodovala česká kampaň „Národní den beze spěchu“, kterou pro Českou asociaci pojišťoven připravily agentury McCann a Hero & Outlaw. 

Pá 21. června 2024 09:35 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17277/canneslions_cena

Fullscreen Sdílet

/media/17277/canneslions_cena

Fullscreen Sdílet

Potřetí za sebou uspěly na mezinárodním festivalu Cannes Lions kampaně České asociace pojišťoven (ČAP), pod kterými jsou podepsány agentury McCann Prague a Hero & Outlaw. Letos získaly bronz v kategorii Direct za kampaňNárodní den beze spěchu

Kampaň stejně jako v předchozím roce upozorňovala na nehody z nepřiměřené rychlosti. Národní den beze spěchu spadal na 3. dubna, kdy vyvrcholil zastavením staroměstského orloje a 138 zazvoněními smrtky, která připomněla počet obětí dopravních nehod způsobených nepřiměřenou rychlostí. 

První ročník kampaně byl oceněn v Cannes loni, před dvěma lety si agentury odnesly stříbro za projekt „13 minut“.

-stk- 

# reklama # kreativa # McCann Prague # Česká asociace pojišťoven # ČAP # Cannes Lions # Cannes # Hero & Outlaw

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.