ČAP chce kampaní snížit podpojištění rodin v Česku
Kampaní „60 % nestačí“ upozorňuje Česká asociace pojišťoven na
problém podpojištění českých nemovitostí.
Kampaní „60 % nestačí“ upozorňuje Česká asociace pojišťoven na
problém podpojištění českých nemovitostí.
Česká asociace pojišťoven spouští potřetí kampaň „Národní den bez
spěchu“, kterou chce upozornit na nebezpečí nepřiměřené rychlosti.
Obrat komunikační agentury Hero & Outlaw loni překročil hranici
104 miliónů korun. Do agentury přišli noví lidé.
Díky analýze odpadních vod přichází Česká asociace pojišťoven
s kampaní, jež varuje řidiče tam, kde je to potřeba.
Na Cannes Lions bodovala česká kampaň „Národní den beze spěchu“,
kterou pro Českou asociaci pojišťoven připravily agentury McCann a Hero
& Outlaw.
Fond kvalifikovaných investorů Accolade Industrial Fund se představuje
brandovou kampaní.
Do finále mezinárodní soutěže Sabre Awards se dostalo 12 českých
projektů.
Česká asociace pojišťoven a Policie ČR spouští novou preventivní kampaň
„Zkratky“, jež se zaměřuje na boj proti drogám.