Nová kampaň chce snížit vážné nehody motorkářů
BESIP, Ministerstvo dopravy a Česká asociace pojišťoven spouští novou
kampaň s názvem „Hele, motorka!“.
BESIP, Ministerstvo dopravy a Česká asociace pojišťoven spouští novou
kampaň s názvem „Hele, motorka!“.
Kampaní „60 % nestačí“ upozorňuje Česká asociace pojišťoven na
problém podpojištění českých nemovitostí.
Soutěž ADC Creative Awards vyhlásila své vítěze. Nejvíce bodů
v hodnocení získala v 32. ročníku agentura McCann Prague, Zlatý ohníček
si odnesl Leonard Savage.
Česká asociace pojišťoven spouští potřetí kampaň „Národní den bez
spěchu“, kterou chce upozornit na nebezpečí nepřiměřené rychlosti.
Reklama Dove a České filharmonie skórovaly loni nejvíce mezi českými
spotřebiteli, bodovaly však i Fio banka, Benu nebo ČAP, ukazuje analýza
Ipsosu.
Díky analýze odpadních vod přichází Česká asociace pojišťoven
s kampaní, jež varuje řidiče tam, kde je to potřeba.
Do finále evropské soutěže Effie se dostaly dvě české kampaně od agentur
McCann a Mustard.
Na Cannes Lions bodovala česká kampaň „Národní den beze spěchu“,
kterou pro Českou asociaci pojišťoven připravily agentury McCann a Hero
& Outlaw.