McCann Prague vyhrála kreativní tendr pro CzechTourism
Agentura McCann Prague pomůže s nastavením nové podoby značky
#VisitCzechia a s její podporou na mezinárodní scéně.
Agentura McCann Prague pomůže s nastavením nové podoby značky
#VisitCzechia a s její podporou na mezinárodní scéně.
Vodafone startuje letní kampaň, v níž zákazníkům rozdává dárky
v podobě navýšení dat i rychlosti.
Heureka přichází s novou dlouhodobou komunikační strategií, pracuje
s postavou „bohyně nakupování“ jako symbolu správného rozhodnutí.
Soutěž ADC Creative Awards vyhlásila své vítěze. Nejvíce bodů
v hodnocení získala v 32. ročníku agentura McCann Prague, Zlatý ohníček
si odnesl Leonard Savage.
Spojení McCann Prague a Imminent má přinést klientům nové možnosti:
inovativní a kulturně relevantní projekty, které mění způsob, jakým
značky vstupují do veřejného prostoru.
Vodafone startuje hned dvě kampaně, kterými chce změnit způsob, jak lidé
vnímají pevnou síť.
Billa spouští novou dlouhodobou kampaň „Čerstvost je radost“. Poukazuje
v ní na to, že kvalitní čerstvé potraviny jsou zdrojem radosti.
Soutěž ADC Czech Creative Awards již zná své finalisty. Celkem je na
shortlistu 118 prací, nejvíce želízek v ohni mají agentury VML a
McCann.