# Aktuality # Reklama # Výzkum
Z ledových čajů nejvíce inzeruje značka Lipton
Ledový čaj Lipton investoval za uplynulý rok do reklamy necelých
50 milionů korun.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Ledový čaj Lipton investoval za uplynulý rok do reklamy necelých
50 milionů korun.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nejvíce značky čisticích prostředků investují do reklamy v září a
říjnu, což souvisí s obdobím podzimního úklidu.
Za uplynulý rok se k nejsilnějším inzerentům zařadily tituly Když jídlo
spojuje, Thor a síla Mjöllniru a Jules Verne.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Ze značek pro dentální hygienu patřily k nejsilnějším inzerentům
Parodontax, Elmex a Sensodyne.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V loňském roce patřil k nejsilnějším inzerentů z prodejců nábytku
řetězec XXXLutz.
V segmentu her a hraček byla v minulém roce největším inzerentem značka
Lego.
Oproti předcházejícím letům zaznamenala kategorie vín loni nárůst
reklamních investic v březnu, a to především do TV reklamy.
V kategorii čajů byla největším inzerentem za uplynulý rok značka
Teekanne.