Čisticí prostředky nejvíce investují do reklamy v září a říjnu

Nejvíce značky čisticích prostředků investují do reklamy v září a říjnu, což souvisí s obdobím podzimního úklidu. 

/media/6197/jar

Fullscreen Sdílet

/media/6197/jar

Fullscreen Sdílet

Vývoj reklamních výdajů v kategorii detergenty, čisticí a lešticí prostředky vykazuje sezónní výkyvy reklamy, jež kopírují nákupní chování spotřebitelů. Ukazují to data monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen

V období od loňského května do letošního dubna byly zaznamenány největší investice do reklamy v září a říjnu, což pravděpodobně souvisí s obdobím podzimního úklidu, kdy domácnosti více investují do čisticích prostředků. Druhý výrazný nárůst výdajů je vidět v květnu a červnu, které bývají spojeny s úklidem a přípravami na léto. 

„Tyto trendy potvrzují, že výrobci detergentů cíleně využívají klíčová období zvýšené poptávky k intenzivnější propagaci svých produktů,“ komentuje data Marek Zámečník, Business Director Nielsen, a dodává: „Jediným výkyvem, který nelze takto zařadit, je únor 2025, který zůstává bez přímé souvislosti se spotřebitelským chováním. Vývoj tohoto segmentu budeme sledovat i v dalších letech a uvidíme, zda se jedná o dlouhodobý trend.“

/media/q4pkkqvn/adintel_cisticiprostredky

Fullscreen Sdílet

Data pro monitoring Ad Intel jsou získávána nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# reklama # Nielsen # monitoring # monitoring reklamy # čisticí prostředky # Ad Intel # lešticí prostředky # detergenty

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.