Z ledových čajů nejvíce inzeruje značka Lipton

Ledový čaj Lipton investoval za uplynulý rok do reklamy necelých 50 milionů korun. 

St 23. července 2025 15:45 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Výzkum

/media/5vlghtyn/lipton_ledovycaj

Fullscreen Sdílet

/media/5vlghtyn/lipton_ledovycaj

Fullscreen Sdílet

V kategorii ledových čajů patří i nadále k nejsilnějším inzerentům značka Lipton. Podle monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen investovala do reklamy v období od loňského do letošního června v ceníkových cenách 44,4 milionů korun. Na druhém místě figuruje značka Nestea s 18,5 mil. korun, na třetím Fuzetea se 4 mil. korun. 

/media/4ctphhkf/adintel_ledovecaje

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk-

# reklama # Nielsen # monitoring reklamy # Ad Intel # Lipton # ledový čaj # Fuzetea # Nestea

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.