Z čajů do reklamy nejvíce investuje značka Teekanne

V kategorii čajů byla největším inzerentem za uplynulý rok značka Teekanne. 

Pá 6. prosince 2024 10:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/24466/caj_unsplash

Fullscreen Sdílet

/media/24466/caj_unsplash

Fullscreen Sdílet

Za období od loňského listopadu do letošního října inzerovala v kategorii čajů nejvíce značka Teekanne, jež do reklamy investovala 42,3 milionů korun. Za ní je s velkým odstupem Lipton (12,4 mil. korun) a Perla (6,8 mil. korun). Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen, který sleduje ceníkovou hodnotu reklamy. 

/media/x1lnii2m/adintel_caje

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# reklama # inzerce # Nielsen # monitoring # monitoring reklamy # Ad Intel # čaj # Teekanne # Lipton # Perla

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.