Z dentální hygieny loni nejvíce inzeroval Parodontax

Ze značek pro dentální hygienu patřily k nejsilnějším inzerentům Parodontax, Elmex a Sensodyne.

Pá 21. března 2025 09:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Výzkum

/media/u0ihx330/dentalcare_unsplash

Fullscreen Sdílet

/media/u0ihx330/dentalcare_unsplash

Fullscreen Sdílet

V segmentu dentální hygieny, kam patří zubní kartáčky, nitě i pasty, do reklamy loni nejvíce investovala značka Parodontax, jež do inzerce vložila podle ceníkových cen přes 85 milionů korun. Na druhém místě se s mírným odstupem umístila Elmex, na třetím Sensodyne. V první pětici se dále nachází Lacalut a Listerine.

/media/yo3ix1vk/adintel_2024_dentalnihygiena

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# výzkum # reklama # Nielsen Admosphere # monitoring reklamy # Ad Intel # dentální hygiena # Parodontax # Elmex # Sensodyne # Lacalut # Listerine

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.