Z knih nejvíce inzeroval titul Když jídlo spojuje

Za uplynulý rok se k nejsilnějším inzerentům zařadily tituly Když jídlo spojuje, Thor a síla Mjöllniru a Jules Verne. 

Pá 25. dubna 2025 14:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/4nknu3rr/kdyzjidlospojuje

Fullscreen Sdílet

/media/4nknu3rr/kdyzjidlospojuje

Fullscreen Sdílet

V období od loňského dubna do letošního března byla z knižních titulů nejsilnějším inzerentem kniha Když jídlo spojuje Romana Pauluse a obchodního řetězce Lidl, do jejíž reklamy bylo investováno v ceníkových cenách téměř 52,5 milionů korun. Na druhé příčce se umístil Thór a síla Mjöllniru (9,7 milionů korun), na třetí Jules Verne (8,5 milionů korun). Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen. 

Celkový objem investic u TOP 5 firemních značek v této kategorii za stejné období představuje celkovou částku 150 732 000 korun.

/media/wu3pvhxo/adintel_knihy

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# reklama # inzerce # Nielsen # knihy # kniha # monitoring reklamy # Ad Intel

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.