Z hraček loni nejvíce inzerovala značka Lego

V segmentu her a hraček byla v minulém roce největším inzerentem značka Lego. 

Pá 7. února 2025 15:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13996/lego_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/13996/lego_shutterstock

Fullscreen Sdílet

V loňském roce v segmentu her a hraček nejvíce inzerovala značka Lego, podle ceníkových cen investovala do reklamy přes 485 milionů korun. S velkým odstupem za ní se pak na dalších příčkách umístily Bambule a Spin Master. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen. 

/media/42mjyvun/adintel_lego

Fullscreen Sdílet

V porovnání s monitoringem před pěti lety Lego své investice významně navýšilo, před pěti lety do reklamy dalo „jen“ 185 milionů korun. V první pětce byly před lety také značky Spin Master a Baby born. 

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# reklama # Nielsen # Bambule # monitoring reklamy # Lego # hry # hračky # Ad Intel # Spin Master

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.