V segmentu nábytku loni nejvíce inzerovala XXXLutz

V loňském roce patřil k nejsilnějším inzerentů z prodejců nábytku řetězec XXXLutz. 

/media/18467/xxxlutz_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/18467/xxxlutz_shutterstock

Fullscreen Sdílet

V segmentu nábytku investoval v minulém roce nejvíce do reklamy řetězec XXXLutz, který do reklam y v médiích v ceníkových cenách vložil přes 421 milionů korun. Na druhé pozici se umístil Möbelix, následuje Asko-Nábytek. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen, podle jejíž dat se značky v TOP 5 v porovnání s rokem 2021 nezměnily, jen se promíchalo pořadí na prvních třech místech. Celkový objem investic do reklamy v tomto segmentu narostl oproti výše zmíněnému roku o více než polovinu. 

/media/kvzjq4or/nielsen_adintel_nabytek

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# reklama # Nielsen # Möbelix # nábytek # monitoring reklamy # Ad Intel # XXXLutz # Asko Nábytek

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.