Kreativu pro Frisco zajistí Boomerang Communication

Boomerang Communication zajistí na základě výběrového řízení přípravu kreativy a strategie pro alkoholický cider Frisco z portfolia Plzeňského Prazdroje.

St 17. ledna 2024 07:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16637/frisco_strawberrydaiquiri

Fullscreen Sdílet

/media/kimdnrch/frsico

Fullscreen Sdílet

Alkoholický cider Frisco z portfolia Plzeňského Prazdroje si ve výběrovém řízení na budoucího kreativního a strategického partnera vybral Boomerang Communication. Česká nezávislá komunikační agentura pro něj zajistí kreativní zpracování televizních reklam a digitálních kampaní. Spolupráce se týká i posunu dlouhodobého kreativního konceptu značky, jenž Frisco plánuje.

„Boomerang přišel s řešením, které propojilo ATL i digitální aktivity velmi koncepčně. Bylo vidět, že tým agentury pochopil cílovou skupinu, značku i výzvy, před kterými značka Frisco stojí,“ zdůvodnila výběr agentury Žaneta Kratochvílová, Brand Manager Frisca.

„Frisco je skvělý brand, se kterým chcete spolupracovat. Jeho zadání nebylo jednoduché, a tím víc nás výhra potěšila. Boomerang už dvě desítky let spolupracuje s Plzeňským Prazdrojem na značce Radegast a pevně věřím, že se značkou Frisco navážeme podobně úspěšnou a dlouhou spolupráci,“ dodal Tomáš Cibor, Marketing & Business Manager Boomerangu.

-mav-

# kreativa # komunikace # Plzeňský Prazdroj # výběrové řízení # Frisco # strategie # Boomerang Communication

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.