Vodafone pro mediální nákup pokračuje s agenturou Dentsu
Ve výběrovém řízení na nákup médií si společnost Vodafone opět
vybrala agenturu Dentsu.
Ve výběrovém řízení na nákup médií si společnost Vodafone opět
vybrala agenturu Dentsu.
Agentura Socialsharks vyhrála tendr značky Gorenje. Zajistí komplexní
marketingovou a kreativní komunikaci.
V tendru Úřadu vlády ČR pro projekt Digitální Česko zvítězila agentura
Dentsu Social.
Vydavatelé začali poptávat agentury pro realizaci další vlny výzkumu
čtenosti Media projektu. Vedle deklaratorní části se zajímají
i o možnosti zkoumání kvality čtení prostřednictvím pokročilých
technologií.
Komunikaci nové kampaně „100 důvodů“ zajistí pro Air Bank agentura
Adison.
Pivovary CZ Group, pod které patří pivní značky Zubr, Holba a Litovel,
chtějí najít novou digitální agenturu.
Přinášíme výběr některých bodů z kandidátských projektů na
generálního ředitele nebo ředitelku České televize.
Agentura Surikata rozšiřuje portfolio svých klientů, nově se mezi ně
řadí Whirlpool, Ploom, BYD, AutoWallis a TKC Group.