Frisco komunikuje vratnou lahev kampaní se skupinou Holki
Frisco upozorňuje na vratné obaly kampaní s novou písní hudební skupiny
Holki.
Frisco upozorňuje na vratné obaly kampaní s novou písní hudební skupiny
Holki.
Frisco spouští soutěž s influencerkami Andreou Kalousovou a Sárou
Milfajtovou.
Nová příchuť cideru Frisco mango a limetka vstupuje na trh, podporuje ji
reklama od Boomerang Communication.
Boomerang Communication zajistí na základě výběrového řízení přípravu
kreativy a strategie pro alkoholický cider Frisco z portfolia Plzeňského
Prazdroje.
Frisco rozšiřuje své portfolio o Jablečný cider a novou příchuť
inspirovanou koktejly Fiztonic.
Plzeňský Prazdroj se rozhodl ukončit značku cideru Kingswood. Do budoucna se
bude soustředit na Frisco.
Frisco v kampani ukazuje příležitost, kam vytáhnout koktejlové šaty ze
skříně.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Frisco rozšiřuje svou koktejlovou řadu o Strawberry Daiquiri. Novinku
podpoří kampaní i samplingem.