Zážitkové PR eventy jsou na vzestupu, obsah je však zásadní
Místo klasické tiskové konference jsou čím dál častější zážitkové
eventy, ani u nich však obsah nelze obejít.
Místo klasické tiskové konference jsou čím dál častější zážitkové
eventy, ani u nich však obsah nelze obejít.
Novou ředitelkou korporátní komunikace a CSR ve společnosti O2 Czech
Republic se od srpna stává Veronika Zachariášová.
Kosmetická značka Hebe si pro PR aktivity na českém trhu vybrala
agenturu Insighters.
Agentury do jisté míry ztratily svou roli komunikačních mágů a nutí je to
být ještě lepší než dřív, myslí si Tomáš Jindříšek, šéf
skupiny DFMG.
Máte skvělý produkt, o tom není pochyb. Lidé, kteří ho vyzkouší, se
k vám rádi vracejí. Máte pěkné recenze. Ale stále vás nikdo pořádně
nezná. Jak je to možné a co se s tím dá dělat? Toto dilema řeší celá
řada menších a začínajících značek, píše Vojtěch Prokeš.
Komunikaci nové kampaně „100 důvodů“ zajistí pro Air Bank agentura
Adison.
Reklamní příjmy Českého rozhlasu se po přijetí velké mediální novely
snižují. Pokles jen v letošním roce je odhadován na 75 milionů korun.
Asociace komunikačních agentur vyhlašuje 28. ročník soutěže Effie Awards
Czech Republic.