Unilever navýšil investice do marketingu, rostly také tržby
Unilever v první polovině roku 2025 navýšil výdaje na marketing na
15,5 % obratu a pokračuje ve strategii zaměřené na růst v prémiových
segmentech a digitálním prodeji.
Unilever v první polovině roku 2025 navýšil výdaje na marketing na
15,5 % obratu a pokračuje ve strategii zaměřené na růst v prémiových
segmentech a digitálním prodeji.
Máte skvělý produkt, o tom není pochyb. Lidé, kteří ho vyzkouší, se
k vám rádi vracejí. Máte pěkné recenze. Ale stále vás nikdo pořádně
nezná. Jak je to možné a co se s tím dá dělat? Toto dilema řeší celá
řada menších a začínajících značek, píše Vojtěch Prokeš.
# Aktuality # Retail # Internet & Mobil
Spuštěním konzultačního butiku Cruxo reaguje na rostoucí význam retail
médií v posilování pozice značek v e-commerce.
Na konci května se v Praze uskutečnil další ročník konference WebExpo.
Marketéři stojí letos před otázkou, jak dosáhnout růstu bez navyšování
rozpočtů. Klíčovou odpovědí se zdá být produktivita podpořená
technologiemi, zejména AI a datovou analytikou.
Mobilní telefon se stává hlavním kanálem pro komunikaci se zákazníky,
přesto má valná většina firem pro mobilní marketing nedostatečnou
strategii, ukazuje výzkum eMarketer.
Pecka.TV za půlroku existence přilákala první tisíce uživatelů a každý
měsíc svoji zákaznickou základnu zvyšuje, říká marketingový ředitel
Matěj Čičák.
Nový strategický přístup je založený na výzkumu budování značky
s možností vlastní modelace jejího růstu.