Prazdroj reaguje kampaní na umírněnější konzumaci alkoholu
Plzeňský Prazdroj spouští osvětovou kampaň Cirkus, zaměřenou na mladší
generaci dospělých.
Plzeňský Prazdroj spouští osvětovou kampaň Cirkus, zaměřenou na mladší
generaci dospělých.
Pivovar Radegast letos pokračuje v boji za zachování vody v české
krajině.
Festivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale
i automobilky, banky a nově také retaileři.
Pivovar Proud spouští spotřebitelskou soutěž Zero Gravity. Spojuje v ní
lehkost svého piva se zážitkem letu ve stavu beztíže.
Na evropské soutěži SABRE Awards byla oceněna kampaň „Kytky pro chmel“
od Svengali Communications.
Plzeňský Prazdroj hledá způsob, jak bojovat s klesající spotřebou piva.
Jde na to produktovou inovací, novými formáty i prezentací v retailu.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela pivovarské skupiny Plzeňský Prazdroj nastupuje v únoru Michał
Mrowiec, ve funkci střídá Dragose Constantinesca.
Birell přichází s novou kampaní, která má za cíl propojit portfolio
Birell s příležitostmi k jídlu a upevnit jeho roli jako přirozené volby
při stolování.