Dr.Max přichází s novým konceptem od McCannu

Lékárenská síť Dr.Max si na komunikaci vybrala novou agenturu – McCann Prague. Spouští první společnou kampaň.

Čt 23. března 2023 07:05 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/24261/kv_dr-max_e-shop_krabice_vyska_slider

Fullscreen Sdílet

/media/24260/kv_dr-max_e-shop_krabice_vyska_v1

Fullscreen Sdílet

Síť lékáren a provozovatel e-shopu Dr.Max si koncem loňského roku vybrala  na komunikaci novou agenturu, kterou se stala McCann Prague. Nyní spouští první společnou kampaň, která komunikuje výhody i šíři nabídky e-shopu Dr.Max. 

E-shop kromě volně prodejných léků a doplňků stravy nabízí i další produkty, například kosmetiku včetně té dekorativní, řadu drobných elektrospotřebičů pro domácnost, zboží související s péčí o domácí mazlíčky a další položky za výhodné ceny. Kromě toho pokrývá i kategorie, které souvisí se zdravějším přístupem k životnímu stylu – patří mezi ně produkty pro péči o zuby, produkty pro péči o čistou domácnost

Cílem kampaně s claimem „Z e-shopu Dr.Max nemusí přijít jen léky“ je zvýšit povědomí o šířce sortimentu e-shopu Dr.Max, přivést do něj nové zákazníky a rozšířit nákupní košík stávajících klientů o nové kategorie. Hlavní myšlenka se soustředí na koncept pohodlí a nečekané škály možností. K vidění bude až do května v televizi, tisku i na internetu. 

Na ni naváže druhá kampaň, jež bude od začátku dubna komunikovat odborné poradenství a sortiment v rámci Dr.Max Beauty. „Už ve stovce našich lékáren provozujeme speciální shop-in-shopy nabízející jak beauty poradenství, tak i související sortiment. Míra povědomí o Dr.Max Beauty má ještě hodně rezerv a je možné ji zvyšovat. Hlavní cíl kampaně je tedy jasný, a tím je navýšení brand awareness našich dermocenter a odborného poradenství. Kategorie Personal Care a Beauty je pro nás jednou ze strategických nejen ve vztahu k dermocentrům, ale i k e-shopu Dr.Max. Proto jsme se na ni v komunikaci rozhodli dlouhodobě zaměřit,“ říká marketingová ředitelka lékáren Dr.Max Tereza Dušková.

Produkci kampaně zajistila společnost Boogie films. Režie se ujalo duo N&N. Fotografie vytvořil Pavel Hejný.

-stk-

# reklama # kampaň # Dr.Max # kreativa # tendr # McCann Prague # výběrové řízení # Boogie Films # Pavel Hejný # N&N

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.