Česká spořitelna představuje kampaní platformu Skoala
V nové kampani Česká spořitelna uvádí svou digitální vzdělávací
platformu Skoala. Prezentuje školu jako nejúžasnější místo na světě.
V nové kampani Česká spořitelna uvádí svou digitální vzdělávací
platformu Skoala. Prezentuje školu jako nejúžasnější místo na světě.
Penny startuje novou fázi osvětové kampani o první pomoci, tentokrát se
zaměří na děti.
Pivovar Proud spouští spotřebitelskou soutěž Zero Gravity. Spojuje v ní
lehkost svého piva se zážitkem letu ve stavu beztíže.
Bohemia představuje nový komunikační koncept „Tak si dejte“, jenž
využívá claim „Křupání sbližuje“.
V nové kampani využívají Benu lékárny nový claim „Rádi vám
poradíme“, komunikují tak svůj lidský a vstřícný přístup
k zákazníkům.
Novou kampaní komunikuje Kiwi.com svůj produkt Kiwi.com Guarantee, který
pomůže zákazníkům „povznést se nad všechny obavy“.
McDonald’s vrací limitovanou edici Sýrová sezóna, podporuje ji
kampaní se žlutými skákacími míči.
Mastercard spustil na podzim lokální kampaň s názvem „Příležitost pro
všechny: K nezaplacení“.