Pivo Proud dosahuje v kampani „stavu beztíže"
Pivovar Proud spouští spotřebitelskou soutěž Zero Gravity. Spojuje v ní
lehkost svého piva se zážitkem letu ve stavu beztíže.
Pivovar Proud spouští spotřebitelskou soutěž Zero Gravity. Spojuje v ní
lehkost svého piva se zážitkem letu ve stavu beztíže.
Dr. Max ve své první plně integrované vánoční kampani připomíná
hodnotu zdraví.
Tváří vánoční kampaně mobilního operátora Vodafone je opět Martin
Hofmann, jehož parťákem se mu v nákupním shonu stává maskot Flex.
T-Mobile startuje svou mezinárodní vánoční kampaň s názvem „Kde
končí bariéry, začínají spojení“.
Novou kampaní chce dodavatel energií Yello podpořit povědomí o značce.
Prostřednictvím kampaně #NeviditelneMosty vypráví Sociální nadační fond
hlavního města Prahy příběhy podpořených Pražanů.
Vodafone pokračuje v kampani s Martinem Hofmannem, podporuje rychlý
internet.
V rámci své strategické linky #MeziSvými komunikuje T-Mobile své nové
tarifní portfolio Next.