Z čajů do reklamy nejvíce investuje značka Teekanne
V kategorii čajů byla největším inzerentem za uplynulý rok značka
Teekanne.
V kategorii čajů byla největším inzerentem za uplynulý rok značka
Teekanne.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nejsilnějším inzerentem v segmentu bankovních a spořitelních služeb byla
za uplynulý rok Komerční banka.
Super zoo investovalo do reklamy za uplynulý rok téměř 17 milionů korun,
vyplývá z monitoringu reklamy Ad Intel.
V segmentu školních potřeb patřila k nejsilnějším inzerentům značka
Pilot.
Nejsilnějším inzerentem uplynulého roku v segmentu dekorativní kosmetiky
je Dermacol.
V posledním roce byla v segmentu oplatky, sušenky největším inzerentem
společnost Opavia – Lu, ze značek Zlaté.
V segmentu hudebních akcí patří k nejsilnějším inzerentům festivalová
série Hrady CZ a pořadatel Live Nation.
Za poslední rok byla v kategorii cestovních kanceláří nejsilnějším
inzerentem podle monitoringu reklamy Ad Intel značka Blue Style.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nejsilnější inzerentem v segmentu muzeí a galerií za poslední rok je
opět Muzeum fantastických iluzí.
V kategorii erotických pomůcek je nejsilnějším inzerentem Růžový
slon.