Z dekorativní kosmetiky nejvíce inzeruje Dermacol

Nejsilnějším inzerentem uplynulého roku v segmentu dekorativní kosmetiky je Dermacol. 

Čt 29. srpna 2024 06:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/iy4b5p2i/dermacol

Fullscreen Sdílet

/media/iy4b5p2i/dermacol

Fullscreen Sdílet

V období od loňského srpna do letošního července v segmentu dekorativní kosmetiky nejvíce inzerovala značka Dermacol. Podle dat monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen inzerovala s ceníkovou hodnotou reklamního prostoru 74 milionů Kč. Druhý největší objem inzerce umístila značka Maybelline a třetí značka Max Factor

/media/dapn0jw4/monitoring-reklamy-dekorativni-kosmetika

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).

-stk- 

# reklama # Nielsen # monitoring # monitoring reklamy # Ad Intel # Dermacol # Maybelline # dekorativní kosmetika # Max Factor

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.