Z cestovních kanceláří nejvíce inzeruje Blue Style

Za poslední rok byla v kategorii cestovních kanceláří nejsilnějším inzerentem podle monitoringu reklamy Ad Intel značka Blue Style.  

Út 2. července 2024 06:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23896/hory-alpy_pixabay

Fullscreen Sdílet

/media/23896/hory-alpy_pixabay

Fullscreen Sdílet

Podle monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen z cestovních kanceláří nejvíce za uplynulý rok – od června 2023 do května 2024 –inzerovala značka Blue Style, jež umístila reklamu v ceníkových cenách v hodnotě 174 milionů korun. Druhou v pořadí byla Invia, která inzerovala v objemu 141 milionů korun. Do top trojice mezi inzerenty patří i značka TUI s hodnotou umístěné reklamy 100 milionů korun.

/media/at1b0w1w/monitoring-reklamy-cestovni-kancelare

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel  získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# reklama # Nielsen # monitoring reklamy # Ad Intel # cestovní kancelář # Invia # cestovní agentura # Blue Style # TUI

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.