Z muzeí nejvíce inzeruje Muzeum fantastických iluzí

Nejsilnější inzerentem v segmentu muzeí a galerií za poslední rok je opět Muzeum fantastických i­luzí.

/media/24949/muzeumfantastickychiluzi

Fullscreen Sdílet

/media/24949/muzeumfantastickychiluzi

Fullscreen Sdílet

V období od loňského května do letošního dubna bylo v segmentu muzeí a galerií nejsilnějším inzerentem stejně jako před rokem Muzeum fantastických iluzí, které do reklamy v ceníkových cenách investovalo 38 mil. korun. Na druhém místě se umístila Kodl Galerie s téměř 30 mil. korun a Museum Kampa s hodnotou reklamy přes 17 milionů korun. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel

/media/ifjdcvzc/monitoring-reklamy-muzea

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# výzkum # reklama # inzerce # Nielsen # monitoring reklamy # Ad Intel # Nielsen Admopshere # Muzeum fantastických iluzí # Galerie Kodl # Museum Kampa

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.