Ze školních potřeb letos nejvíce inzerovala značka Pilot

V segmentu školních potřeb patřila k nejsilnějším inzerentům značka Pilot. 

Út 24. září 2024 16:35 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/4afh0q4y/pilot_narutoshippuden

Fullscreen Sdílet

/media/4afh0q4y/pilot_narutoshippuden

Fullscreen Sdílet

V období od loňského do letošního srpna investovala v segmentu školních potřeb do reklamy nejvíce značka Pilot, a to 5,7 milionů korun v ceníkových cenách inzerce. Na druhém místě s 3,1 milionů korun se umístila značka Pentel, s 2,4 miliony korun Kores. Celkové pořadí na prvních třech místech zůstává stejné jako loni. V porovnání s loňským rokem (srpen 2022 – srpen 2023) celkově ubylo investic a do „první pětky“ se dostala značka Centropen. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen. 

/media/4rahleav/adintel_skolnipotreby

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).

-stk- 

# reklama # Nielsen # monitoring reklamy # Ad Intel # Pilot # Pentel # Kores # školní potřeby # Centropen

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.