V segmentu chovatelských potřeb nejvíce inzeruje Super zoo

Super zoo investovalo do reklamy za uplynulý rok téměř 17 milionů korun, vyplývá z monitoringu reklamy Ad Intel. 

Ne 27. října 2024 07:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/26116/superzoo_ilustrační-foto-prodejna

Fullscreen Sdílet

/media/26116/superzoo_ilustrační-foto-prodejna

Fullscreen Sdílet

Nejvíce v segmentu chovatelských potřeb investoval do reklamy řetězec Super zoo, který do reklamy nalil v období od loňského října do letošního září téměř 17 milionů korun. Na druhém místě se s téměř 13 miliony korun umístilo Pet center, na třetím s 6,5 miliony korun SpokojenyPes.cz. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen, který sleduje ceníkové ceny inzerce. 

/media/cqtjg2mu/nielsen_adintel_chovatelskepotreby

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).

-stk-

# reklama # inzerce # Nielsen # Spokojený pes # monitoring reklamy # Ad Intel # Super zoo # Pet Center # chovatelské potřeby

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.