Z hudebních akcí nejvíce inzerují Hrady CZ a Live Nation

V segmentu hudebních akcí patří k nejsilnějším inzerentům festivalová série Hrady CZ a pořadatel Live Nation. 

Pá 19. července 2024 13:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/20596/koncert_festival_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/20596/koncert_festival_shutterstock

Fullscreen Sdílet

V prvním pololetí letošního roku patří k nejsilnějším inzerentům z řad pořadatelů hudebních akcí a samotných akcí společnost Live Nation a festivalové série Hrady CZ. Vyplývá to z dat monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen

Live Nation, jež stojí mimo jiné za Boba Dylana, Bryana Adamse či Bruce Springsteena, inzerovala v ceníkové hodnotě přes 47 milionů korun. Hodnota inzerce festivalů Hrady CZ přesáhla 24 milionů korun.

/media/3gcdbwo3/monitoring-reklamy-hudebni-akce-znacky

Fullscreen Sdílet

/media/tdglam53/monitoring-reklamy-hudebni-akce-produkty

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# reklama # inzerce # Nielsen # monitoring reklamy # Ad Intel # Hrady CZ # hudební akce # Live Nation

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.