Z potravinových řetězců inzeroval loni nejvíce Lidl

Podle monitoringu Ad Intel investoval v minulém roce z potravinových řetězců nejvíce do reklamy Lidl.

Pá 27. ledna 2023 11:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/9104/lidl-beroun_1

Fullscreen Sdílet

/media/8482/lidl-beroun_1

Fullscreen Sdílet

Z potravinových řetězců, které působí na českém trhu, investoval v loňském roce nejvíce do reklamy Lidl, který do ní vložil 2,7 mld. korun. Na druhém místě se umístil Kaufland s 2,3 mld. korun a na třetím Albert s 2,1 mld. korun. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel, jež sleduje ceníkové ceny inzerce.

/media/23633/ad-intel-news-potravinove-retezce

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# reklama # Lidl # Kaufland # Nielsen Admosphere # Albert # Billa # monitoring # monitoring reklamy # Ad Intel # Penny # potravinové řetězce

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.